Monday, September 15, 2014

更新我心意 歌词 Change My Heart, O God Lyric

更新我心意 Change My Heart O God
新歌颂扬~你是我藏身处
Hosanna! Music ~ The Solid Rock

更新我心意  使我能像祢
更新我心意  使我能像祢
主祢是匠  我是泥土
我塑造我  这是我恳求
更新我心意  使我能像祢
更新我心意  使我能像祢

Change my heart  oh God  make it ever true
Change my heart  oh God  make I be like You
You are the Potter  I am the clay
Mold me and make me  this is what I pray
Change my heart  oh God  make it ever true
Change my heart  oh God  make I be like You

更新我心意  使我能像祢
更新我心意  使我能像祢
主祢是匠  我是泥土
我塑造我  这是我恳求
更新我心意  使我能像祢
更新我心意  使我能像祢

No comments:

Post a Comment