Friday, December 16, 2011

我敬拜祢全能的神(华)/ 全心敬拜(粤)/ I Woship You Almighty God

我敬拜祢全能的神(华)/ 全心敬拜(粤)/ I Woship You Almighty God

我敬拜祢全能真神
有谁能像祢
我敬拜祢和平君王
我心何等渴慕祢
我赞美祢 祢是我的公义
我敬拜祢全能真神
有谁能像祢

全心敬拜(粤)

全心敬拜 全心歌唱
高呼祢全能
全心敬拜 全心歌唱
和平在祢的手中

*崇敬感恩
来自我的心底
全心敬拜 全心歌唱
专一爱着祢

I Woship You Almighty God (English)

I Woship You Almighty God
There is non like You
I Woship You O Prince of Peace
That is I want to do
I give you praise for you are my righteousness
I worship You almighty God
There is none like You

No comments:

Post a Comment